«دوباره زندگی» هفته اول اکران خوبی داشت/ حضور فیلم در شانگهای | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۲
تهیه‌کننده فیلم به صبا گفت:

«دوباره زندگی» هفته اول اکران خوبی داشت/ حضور فیلم در شانگهای

حسین پورمحمدی تهیه‌کننده «دوباره زندگی» با اشاره به سوژه فیلم که به مساله یک زوج پیر می پردازد، از استقبال مردم در هفته اول اکران ابراز رضایت کرد.
حسین پورمحمدی تهیه‌کننده فیلم «دوباره زندگی» که به تازگی اکران خود را آغاز کرده است در گفتگو با خبرنگار صبا گفت: مراسم افتتاحیه فیلم «دوباره زندگی» با حضور عوامل و جمع زیادی از مهمانان فیلم در پردیس سینمایی کورش برگزار شد که خیلی مراسم باشکوهی بود و به دلیل اینکه مهمان‌ها بیش از ظرفیت سالن بود حتی برخی از آنها موفق به تماشای فیلم نشدند و رفتند.
وی افزود: اکران فیلم از هفته گذشته در سینماهای «هنر و تجربه» در تهران و شهرستان‌ها شروع شده و با وجود اینکه ما هنوز تبلیغات فیلم را آغاز نکرده‌ایم اکثر سانس‌ها با ظرفیت بالا یا کاملا تکمیل فیلم را به نمایش می‌گذارند و از اکران کاملا راضی هستیم.
پورمحمدی اظهار کرد: فیلم «دوباره زندگی» در جشنواره شانگهای هم پذیرفته شده که این چهارمین حضور بین‌المللی فیلم است و از پنجشنبه ۳۰ خردادماه عوامل فیلم راهی شانگهای چین هستند.
وی ادامه داد: فیلم «دوباره زندگی» درباره یک زوج سالخورده است که تنها زندگى می‌کنند و دچار بیماری قلبی و آلزایمر هستند و به همین دلیل قصد رفتن به خانه سالمندان را دارند، ولی با ورود فرزندشان از خارج از کشور و اتفاقاتی که می‌افتد به زندگی در خانه خود ادامه می‌دهند.
پورمحمدی در پایان بیان کرد: با توجه به فضای جامعه و همچنین پیری جمعیت کشور، دیدن این فیلم به همه مردم توصیه می‌شود.

فیلم «دوباره زندگی» به کارگردانی رضا فهیمی و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی با بازی گلاب آدینه و محمد شمس لنگرودی در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است