بازی در «گیلدخت» را مجدد آغاز کرده‌ام/ حضور در یک تله فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
حبیب دهقان نسب در گفتگو با صبا:

بازی در «گیلدخت» را مجدد آغاز کرده‌ام/ حضور در یک تله فیلم

حبیب دهقان نسب می‌گوید بازی در سریال «گیلدخت» را پس از دو ماه وقفه آغاز کرده است و سریال «از سرنوشت» را نیز آماده پخش دارد.
حبیب دهقان‌نسب بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: بازی در سریال «گیلدخت» را که ۲ ماه به علت شیوع کرونا تعطیل بود، از سر گرفته ام. «گیلدخت» در گرمدره تهران و شمال کشور تصویربرداری می‌شود.
وی افزود: این مجموعه که کارگردانی آن برعهده مجید اسماعیلی است در ۵۰ قسمت تولید خواهد شد و داستان آن بیانگر بخشی از تاریخ قاجار است. من نقش یک روحانی را در این کار ایفا می‌کنم.
بازیگر «از سرنوشت» با اشاره به اینکه یک تله فیلم را آماده نمایش دارد، عنوان کرد: «پسرک دریا» نام این تله فیلم است و کارگردانی آن را امین مقدم برعهده دارد. این تله فیلم که اواخر سال گذشته در سیمای بندرعباس تولید شده است به زودی از یکی از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.
دهقان نسب اعلام کرد: همچنین سریال تلویزیونی «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان را نیز آماده پخش دارم. این کار در سه فصل تولید شده است که بخش اول و دوم آن سال ۹۸ روی آنتن رفته و فصل سوم آن نیز در آینده‌ای نزدیک از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
وی ادامه داد: این سریال دو کارگردان داشت که فصل اول و سوم را محمدرضا خردمندان کارگردانی کرده و فصل دوم نیز برعهده علیرضا بذرافشان بوده است.
بازیگر «مختارنامه» در پایان گفت: فیلم سینمایی «امپراطور جهنم» به کارگردانی و نویسندگی پرویز شیخ طادی و تهیه‌کنندگی محمد خزاعی را نیز آماده پخش دارم که هنوز بعد از چند سال فرصت نمایش آن در سینماها پیش نیامده است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است