«در جستجوی فریده» برنده جایزه صلح و عدالت شد

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم‌مستند «در جستجوی فریده» به کارگردانی کوروش عطایی و آزاده موسوی در روز 13 ژوئن (24 خرداد ماه) برنده جایزه صلح و عدالت از چهارمین جشنواره بین‌المللی منا در هلند شد.

اختتامیه چهارمین جشنواره بین‌المللی منا در سالن تئاتر شهر لاهه در حالی برگزار شد که فیلم‌های منتخب در طول جشنواره به صورت آنلاین پخش شدند.

«در جستجوی فریده» که سال 97 در گروه هنر و تجربه به نمایش در  آمده بود، در سال 98 برای اسکار 2020 به نمایندگی از سینمای ایران معرفی شد.

این فیلم‌مستند درباره‌ زنی به نام فریده است که حدود چهل سال پیش در حرم امام رضا‌(ع) رها می‌شود و بعد از انتقال به شیرخوارگاه، توسط زوجی هلندی به فرزندی گرفته شده و حال، برای اولین بار به ایران سفر می‌کند تا زادگاهش را ببیند و خانواده واقعی‌اش را بیابد.

عوامل تولید مستند «در جستجوی فریده» عبارتند از کارگردانان: آزاده موسوی و کوروش عطائی، مدیر فیلمبرداری: محمد حدادی، صدابردار: حسن شبانکاره، تدوینگر: حمید نجفی‌راد، صداگذار: انسیه ملکی، موسیقی: افشین عزیزی، مدیر تولید و عکاس: شاهین دانشفر، دستیار کارگردان: صدف صادقیان‌پور، تهیه‌کنندگان: آزاده موسوی و کوروش عطائی، با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

انتهای پیام/