تکلیف «مرد ایرلندی» مشخص شد/ اسکورسیزی به فصل جوایز رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
داغ شدن فصل جوایز؛

تکلیف «مرد ایرلندی» مشخص شد/ اسکورسیزی به فصل جوایز رسید

«مرد ایرلندی» جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی با بازی رابرت دنیرو و آل پاچینو در جشنواره نیویورک امسال رونمایی می شود.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، «مرد ایرلندی» جدیدترین ساخته مارتین اسکورسیزی آماده است تا نخستین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم نیویورک تجربه کند.

درام جنایی «مرد ایرلندی» به کارگردانی مارتین اسکورسیزی که مدت هاست سینمادوستان انتظار آن را می کشند سرانجام قرار است در جشنواره نیویورک امسال جایی که ریاست آن را کنت جونز دوست شخصی اسکورسیزی برعهده دارد به نمایش درآید.

فیلم پیش از این به دلیل استفاده از تکنیک های جوان سازی مدت ها در اتاق تدوین به سر می برد و احتمال می رفت که نتواند به فصل جوایز برسد.

«مرد ایرلندی» با بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری یکی از امیدداران نتفلیکس در فصل جوایز اسکار امسال است. فیلم نهمین همکاری رابرت دنیرو با مارتین اسکورسیزی و اولین همکاری اسکورسیزی با آل پاچینو  است. جو پیشی و هاروی دو تن از یاران نزدیک اسکورسیزی در طول این چند دهه نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند.

بابی کاناوال، آن پاکین و ری رومانو دیگر بازیگران «مرد ایرلندی» را تشکیل می دهند.

اسکورسیزی درباره حضور فیلم «مرد ایرلندی» در جشنواره نیویورک امسال گفت: من انتخاب های جسورانه و ژرف بینانه هر ساله جشنواره را ستایش می کنم.

او افزود: سپاسگزار هستم که در جشنواره نیویورک امسال فرصت نمایش فیلم جدیدم را در کنار گروه عوامل شگفت انگیزم به دست آورده ام.

جشنواره فیلم نیویورک از روز ۲۷ سپتامبر تا ۱۳ اکتبر به مدت ۱۷ روز در لینکلن سنتر شهر نیویورک برگزار می شود.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است