محمدعلی کشاورز در بازیگری مانند نداشت/ آموزگاری که از دست رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷
سیامک اطلسی در گفتگو با صبا:

محمدعلی کشاورز در بازیگری مانند نداشت/ آموزگاری که از دست رفت

سیامک اطلسی بازیگر پیشکسوت می گوید محمدعلی کشاورز فردی بود که در بازیگری و مردانگی مانند نداشت.

به گزارش خبرگزاری صبا، سیامک اطلسی دوبلور و بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره محمدعلی کشاورز بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که ظهر امروز ۲۵ خرداد ماه درگذشت، عنوان کرد: استاد محمدعلی کشاورز را همه می شناسند. ایشان در بازیگری مانند نداشت. در مردانگی نیز همین طور.

وی ادامه داد: زمانی که من در سریال «پدر سالار» همراه ایشان بازی می کردم واقعا از ایشان آموختم. بازیگری ایستادن صحبت کردن خلاقیت را از ایشان یاد گرفتم.

بازیگر «پدر سالار» تاکید کرد: ایشان مرد بسیار مصمم و بازیگر بسیار خوبی بود. محمدعلی کشاورز الگوی بازیگری بود. یعنی آنچه که باید ایفا می کرد در تمام نقش هایی که بازی کرد به اصطلاح درآمد.

اطلسی ادامه داد: در هر فیلمی که بازی می کرد در میان بازیگرانش اول و کارش شاخص بود. چراکه علاقه مند به بازیگری بود و واقعا بازیگر بود. یک آموزگار برای این کار بود. حتما دوستانی که با ایشان کار کرده اند خاطرات خوشی دارند.

وی در پایان گفت: من خاطرات خوبی از محمدعلی کشاورز دارم. ایشان در کار بسیار مهربان اما در ایفای نقش فردی جدی و درست بود. هیچ گاه یادم نمی رود در سریال «پدر سالار» که نقش یک را ایفا می کرد الگوی همه بازیگران آن سریال بود.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است