سعید سهیلی «گشت ارشاد ۳» را می‌سازد/آغاز پیش‌تولید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۳

سعید سهیلی «گشت ارشاد ۳» را می‌سازد/آغاز پیش‌تولید

کارگردان فیلم های پرفروش «گشت ارشاد» از ساخت سری سوم این کمدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صبا، سعید سهیلی کارگردان فیلم های پرفروش «گشت ارشاد» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ساخت سری سوم این کمدی خبر داد.

سهیلی در این یادداشت نوشت: آستین بالا زده ام براى یک کار سخت. پاشنه بالا کشیده ام براى یک کار شیرین. بالاخره تردید را کنار گذاشته و تصمیمم را گرفتم.آرى میسازم. گشت ارشاد سه را با توکل و توسل. محکم و قوى. فعلا حرفى براى گفتن نیست. حرفها می‌ماند براى بعد. تنها یک حرف. اراده کرده ام تماشاچیان را سورپرایز کنم. نه با اسم و شعار و هیاهو. تنها هنگام اکران در سالن سینما ، باقى بعد … یا حق

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» به کارگردانی،نویسندگی و تهیه کنندگی سعید سهیلی درسال ۱۳۹۰ ساخته شد که بازیگرانی چون حمید فرخ نژاد،پولاد کیمیایی، ساعدسهیلی، جمشید هاشم پور،نیوشا ضیغمی و سحر قریشی در آن به ایفای نقش پرداختند.

پس از موفقیت این فیلم در گیشه قسمت دوم این فیلم با نام «گشت ۲» بازهم توسط سعید سهیلی و با همین تیم بازیگری ساخته شد و در سال ۱۳۹۶ اکران شد و یکی از فیلم‌های پرمخاطب سینمای ایران به شمار می ‌رود که توانایی ۲۰ میلیاردی شدن را داشت؛ ولی با توزیع در شبکه قاچاق، به سرعت پروانه نمایش خانگی آن صادر شد.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است