«خاطرات موتورسیکلت» عرضه اینترنتی می‌شود/ داستان جوان‌های کراس‌باز | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳

«خاطرات موتورسیکلت» عرضه اینترنتی می‌شود/ داستان جوان‌های کراس‌باز

مستند «خاطرات موتور سیکلت» به کارگردانی امیرحسین نوروزی از روز یکشنبه 25 خرداد در پلت‌فرم‌های اینترنتی نمایش فیلم عرضه می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، مستند «خاطرات موتورسیکلت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی که سال ۹۸ در سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت نمایش داده شده بود، از روز یکشنبه ۲۵ خرداد در پلت‌فرم‌های اینترنتی نمایش فیلم عرضه می‌شود.‌

مستند «خاطرات موتور سیکلت»، داستان موتورسواران جوانی را روایت می‌کند که زندگی متمولانه‌ای داشتند و به تفریح مشغول بودند. یکی از تفریحات اصلی آنان این بود که در تپه‌های ساکت و خلوت اطراف شهر موتوسواری می‌کردند اما با شروع جنگ، بزرگمردی به نام مصطفی چمران دل آنها را برد و این گروه همراه شهید چمران به جبهه رفتند.

در خلاصه فیلم «خاطرات موتور سیکلت آمده است»: روزی روزگاری، جوان های تهران در تپه ها و خیابان ها مشغول موتور سواریشان بودند که جنگ شد. یک آدم دلربا آمد دلشان را برد، خودشان را هم برد به جبهه. اسمش چمران بود، شهید مصطفی چمران .

«خاطرات موتورسیکلت» داستان جوان‌های موتور کراس‌باز است؛ همان عشق موتورهایی که به گفته خودشان جلوی دخترها تک چرخ می‌زنند و می‌پرند. اصلا همین ریزه‌کاری‌هاست که مرد را از نامرد مشخص می‌کند و چمران عارف مسلک را برای دیدن‌شان در جنگ راهی پیست موتورسواری می‌کند. بله! درست فهمیدید! چمران به آنجا می‌رود تا یک پیشنهاد عجیب بدهد. حضور موتورسوارها در جنگ! چرا؟ چون نیاز منطقه ایجاب می‌کند موتورسوارهای سریع و چابک برای رفتن از مناطق صعب‌العبور در جنگ حاضر شوند. آن@هایی که بلدکار هستند باید بیایند، شاید چهره‌شان خیلی به فضای جبهه نخورد اما دم مسیحایی چمران را دست‌کم نگیرید.

«خاطرات موتورسیکلت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین نوروزی تهیه‌شده در خانه مستند انقلاب اسلامی و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که علاقه‌‌مندان می‌توانند از روز یکشنبه ۲۵ خرداد با مراجعه پلت‌فرم‌های اینترنتی نمایش فیلم، این مستند را تماشا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000