پاسخ تهیه‌کننده «پایتخت» درباره ساخت سری هفتم/ باید با تلویزیون توافق کنیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۳۱

پاسخ تهیه‌کننده «پایتخت» درباره ساخت سری هفتم/ باید با تلویزیون توافق کنیم

تهیه‌کننده سریال «پایتخت 6» درباره عملی نشدن وعده ساخت قسمت‌های پایانی این مجموعه می‌گوید زمانی می‌تواند اظهارنظر قطعی درباره ادامه ساخت سریال داشته باشد که به توافق اولیه با تلویزیون برسد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا، فصل ششم سریال «پایتخت» در حالی نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه یک سیما رفت که با انتقادهایی روبه رو شد اما توانست رتبه نخست پربیننده‌ترین سریال را در این ایام کسب کند.

سیروس مقدم کارگردان این مجموعه پس از پایان سریال در گفتگویی تلویزیونی در برنامه در برنامه «شب صحبت» از باقی ماندن ۴ قسمت از سریال «پایتخت» خبر داد و گفت: مطمئن باشید اولین روزی که شرایط عادی برقرار شود، تیم پایتخت هم عهد شده‌اند که فصل پایانی را بگیرند. دو قسمت ۸۰ صفحه ای مانده است که در پخش ۴ قسمت می‌شود.

حال با شروع تصویربرداری فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی و از سرگیری پروژه‌های قبلی همزمان با فروکش کردن بحران کرونا همچنان خبری از ادامه تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی نیست و حتی مدتی است که برخی از رسانه‌ها با پیوستن محسن تنابنده به فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی درباره عملی نشدن وعده ساخت قسمت‌های پایانی گمانه زنی می‌کنند.

الهام غفوری تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این گمانی زنی‌ها توضیح داد: من زمانی می‌توانم اظهارنظر قطعی درباره ادامه ساخت سریال «پایتخت» داشته باشم که قراردادی بسته شده باشد. باید برخی از اتفاقات رخ بدهد سپس خبری را به صورت رسمی اعلام کنم.

وی ادامه داد: مهدی فرجی فقط مشاور سریال ما بودند و اینکه ایشان تهیه‌کنندگی سریال دیگری را در این زمان برعهده دارند به کار ما لطمه‌ای نمی‌زند. همچنین محسن تنابنده سال گذشته نیز تا اول آذرماه سر یک فیلم سینمایی بود بنابراین صحبت‌های دوستان و گمانه زنی‌ها فقط در حد گمان زنی است و چیزی قطعی نیست.

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پایتخت» در پایان گفت: من در ابتدا باید به توافق اولیه با تلویزیون برسم سپس گروه را برای ادامه کار دعوت کنیم و آن‌ها را در جریان کار قرار دهیم.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است