ماجرای خانه مخوف در رمان «مانی و دختران رنگان»/ «دشمن عزیز» چاپ سومی شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۱

ماجرای خانه مخوف در رمان «مانی و دختران رنگان»/ «دشمن عزیز» چاپ سومی شد

انتشارات قدیانی رمان «مانی و دختران رنگان» اثر اعظم سبحانیان را در چاپ نخست و رمان «دشمن عزیز» اثر جین وبستر را در چاپ سوم روانه بازار کتاب کرد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «مانی و دختران رنگان» اثر اعظم سبحانیان در نوبت اول چاپ منتشر شد.

در معرفی این کتاب چنین آمده است: «بدون شک در شهر شما محله‌های قدیمی با کوچه‌های باریک و پیچ‌درپیچ وجود دارد.‌ در این محله‌ها خانه‌های قدیمی مخوفی وجود دارد که محل زندگی موجودات عجیب‌وغریبی است که شما فکرش را هم نمی‌کنید. نترسید مانی شخصیت داستان همراه شماست. او هم مثل شما نوجوان ماجراجوی کنجکاوی است که پایش به یکی از این خانه‌ها باز شده. می‌توانید با او همراه شوید و سفر کنید به سرزمین رنگان.

نویسنده با در نظر گرفتن ابعاد مختلف فضای آموزشی و نیاز کودکان به تجربه و مهارت آموزشی این کتاب را به رشته تحریر در آورده است. پرداختن به کودکان و نیاز‌های ویژه برخی از آن‌ها، معلولیت‌های جسمی، ایجاد حس اعتماد به نفس و خود باوری یک دیگر از موضوعاتی است که به آن در این کتاب پرداخته شده است.»

انتشارات قدیانی، رمان «مانی و دختران رنگان» را در ۱۱۸ صفحه، نوبت اول چاپ و قیمت ۱۷۰۰۰ تومان در اختیار نوجوانان قرار داده است.

همچنین رمان «دشمن عزیز» اثر نویسنده‌ مشهور آمریکایی جین وبستر نیز در انتشارات قدیانی به چاپ سوم رسید.

«دشمن عزیز» که به نوعی ادامه‌ رمان «بابا لنگ دراز» است با همان سبک نامه‌نگارانه به رشته تحریر درآمده است.

این رمان با تصمیم، جودی و جرویس بر بازسازی نوانخانه‌ «جان گریر» آغاز می‌شود. آنها تصمیم می‌گیرند سالی دوست دوران دانشگاه جودی را به عنوان مدیر نوانخانه انتخاب کنند. آشنایی سالی با سرپرست آن نوانخانه دکتر مک ری، اختلافات بین آنها و در نهایت سرنوشتی که منتظرشان است لحظات خواندنی را در طول داستان برای خواننده به وجود می‌آورد.

انتشارات قدیانی این کتاب را با تیراژ ۱۱۰۰ نسخه و قیمت ۲۲۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب کرده است.

برای تهیه‌ این کتاب علاوه بر مراجعه به فروشگاه‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی آن به تارنمای www.ghadyani.org مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است