«چپ راست» یک کمدیِ فانتزی است/ جزییات پروژه «هزار افسان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
محمد مهدی دلخواسته در گفتگو با صبا:

«چپ راست» یک کمدیِ فانتزی است/ جزییات پروژه «هزار افسان»

محمدمهدی دلخواسته از ساخت مجموعه مستند و فیلم کوتاه خود خبر داد.

محمد مهدی دلخواسته کارگردان، تهیه کننده و عکاس در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود گفت: فیلمبرداری فیلم سینمایی «چپ راست» که من عکاس آن هستم از دی ماه سال گذشته آغاز شده و حدود یک هفته تا پایان فیلمبرداری مانده بود که کارگردان این فیلم حامد محمودی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا کار را متوقف کرد.

به گفته وی، هفته گذشته کار دوباره آغاز و فیلمبرداری تمام شد.

این عکاس سینما با اشاره به اینکه فیلم «چپ راست» کمدی است، تاکید کرد: این فیلم فضای فانتزی دارد و درباره کشمکش دو خانواده است. تهیه کننده این فیلم منوچهر محمدی است و من به عنوان عکاس با عوامل این فیلم همکاری کرده ام. همچنین بازیگران اصلی این فیلم رامبد جوان، پیمان قاسم خانی، ویشکا آسایش، سارا بهرامی، سروش صحت، ستاره اسکندری و مونا فرجاد هستند.

وی که سابقه فیلمسازی نیز دارد در بخش دیگر صحبت هایش بیان کرد: پروانه ساخت مجموعه مستند «هزار افسان» را گرفتیم که این مجموعه شامل ۳۰ قسمت است. مهدی پاکدل کارگردان این مجموعه است و تهیه کنندگی به عهده من خواهد بود. در ایام قرنطینه درباره این پروژه تحقیق و پژوهش کردیم که به نتایج خوبی رسیدیم و قرار است در این مجموعه داستان آدم های خاص در مناطق مختلف ایران را روایت کنیم.

این کارگردان با اشاره به اینکه پیش تولید مجموعه «هزار افسان» از دو هفته آینده شروع می شود، خاطرنشان کرد: هر قسمت از این مستندها یک موضوع دارد و درباره یک شخص است که در هر قسمت یک داستان را روایت می کنیم. همچنین سبک کاری در هر قسمت با قسمت بعدی متفاوت است و راوی داستان براساس نوع قصه مشخص می شود. تصمیم داریم این مجموعه مستند را یا از طریق شبکه های خانگی و یا از طریق فضای مجازی پخش کنیم.

وی با اشاره به اینکه هر قسمت از مجموعه «هزار افسان» ۳۰ دقیقه است، افزود: ایده اصلی این کار از من بود که با مهدی پاکدل صحبت کردم و تصمیم گرفتیم در کنار هم این پروژه را به سرانجام برسانیم.

کارگردان مستند «هنرپیشه اسب ها» در پایان گفت: اگر شرایط بیماری کرونا بهتر شود به زودی فیلم کوتاه خود را آغاز می کنم که موضوع آن درباره کودکان است و چون نیاز به مدرسه داریم باید شرایط فراهم شود تا بتوانیم فیلمبرداری را در یکی از مدارس شروع کنیم. همچنین پیشنهاد همکاری در چند فیلم سینمایی به عنوان عکاس به من داده شده است که به زودی اطلاعات دقیق آن انعکاس می یابد.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است