بازیگر سریال جدید احمد کاوری هستم/ تئاتر آنلاین ادامه پیدا می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۹
نسیم ادبی به صبا گفت:

بازیگر سریال جدید احمد کاوری هستم/ تئاتر آنلاین ادامه پیدا می‌کند

نسیم ادبی از حضور در سریال جدید احمد کاوری و دیگر کارهای خود سخن گفت.

نسیم ادبی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره کارهای جدید خود توضیح داد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریال جدید احمد کاوری هستم. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی را سعید فرهادی نوشته است. فاطمه گودرزی، سیروس گرجستانی، ابوالفضل پورعرب، فریبا متخصص و… از جمله بازیگرانی هستند که در این کار با آن‌ها همبازی هستم.

وی با اشاره به اینکه این سریال ملودرامی اجتماعی است، گفت: این مجموعه همچنین پرلوکشین است و به صورت کامل در تهران جلوی دوربین می‌رود. تهیه‌کنندگی این کار را که هنوز نامی برای آن مشخص نشده است، امیرمهدی پوروزیری بر عهده دارد.

بازیگر «برادر جان» ادامه داد: همچنین «مهمانخانه ماه نو» عنوان فیلمی به کارگردانی تاکفومی تسوتسویی است که من در آن بازی دارم و هم اکنون به صورت آنلاین اکران عمومی شده است.

ادبی درباره فعالیت های تئاتری خود نیز گفت: به تازگی در تئاتری آنلاین به کارگردانی آرین رضایی حضور داشته‌ام. این کار از دو اپیزود تک نفره بهره می‌برد که در یکی من و در دیگری افشین هاشمی حضور داشت. درباره تجربه بازی در تئاتر آنلاین همین اندازه بگویم اگر سالن‌های تئاتر باز هم شود این شکل کار در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: برای بازی در سه پروژه مذاکراتی انجام شده است که تا قطعی شدن آن‌ها بهتر است صحبتی نکنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است