یادداشت‌های نویسنده آنه شرلی منتشر شد/ اونلی و دام نهادن برای مرد عاشق | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸

یادداشت‌های نویسنده آنه شرلی منتشر شد/ اونلی و دام نهادن برای مرد عاشق

رمان «ماجراهای اونلی» و «یادداشت های شخصی ال.ام. مونتگمری» هر دو اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان «ماجراهای اونلی» اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی در نوبت اول چاپ منتشر شد.

در جزیره‌‌ پرینس ادورد، جایی که آنی گرین گیبلز بزرگ شد، نزدیک دریا دهکده‌ای هست به نام اونلی. در این مکان خاص در روزگاری نه چندان دور مردمی خاص زندگی می‌کردند.

این رمان قصه ای درباره جادوی عشق و دامی که یک زن پهن می‌کند تا عاشق خجالتی‌اش را به خواستگاری تشویق کند و …

انتشارات قدیانی، رمان «ماجراهای اونلی» اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی را در ۱۷۵ صفحه، نوبت اول چاپ و قیمت ۲۴۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

رمان «یادداشت های شخصی ال. ام . مونتگمری» اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی نیز کتاب دیگری است که در نوبت اول چاپ از سوی نشر قدیانی منتشر شد.

لوسی ماد مونتگمری که «آنی در گرین گیبلز» و بسیاری از رمان های دیگرش در سراسر دنیا محبوب هستند و خواننده دارند در بیشتر سال های عمرش خاطره نویسی می‌کرد. در واقع از سال ۱۸۸۹ که چهارده ساله بود نوشتن خاطراتش را آغاز کرد و تا اندکی پیش از مرگش ادامه داد. این خاطرات خودانگیخته و بی پرده که با سبکی بی همتا روایت می‌شوند هنر داستان سرایی مونتگمری را بیش از رمان هایش آشکار می‌کنند.

این جلد از خاطرات ال. ام مونتگمری سال های ۱۸۹۵ تا ۱۹۱۰ را شامل می‌شود. این کتاب توصیفی است از روزهای مدرسه نویسنده، سال های تحصیلش در دانشگاه و دوره‌ای که آموزش معلمی می‌دید و سال های تدریسش. همچنین توصیفی است از زندگی او با پدر و نامادری‌اش، عاشقانه‌هایش با پسر خانواده‌ای که با انها زندگی می‌کرد و دوره‌ طولانی و اغلب غم بار مراقبت از مادربزرگش و نحوه‌ انتشار رمان آنی شرلی.

انتشارات قدیانی، رمان «یادداشت های شخصی ال. ام . مونتگمری» اثر ال. ام. مونتگمری با ترجمه سارا قدیانی را در ۵۸۴ صفحه، نوبت اول چاپ و قیمت ۷۰۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

برای تهیه‌ این دو کتاب علاوه بر مراجعه به کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور، می‌توانید برای خرید اینترنتی به نشانی الکترونیکی www.ghadyani.org نشر قدیانی مراجعه کنید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است