بخشی از اختیارات سنتی شورای صنفی نمایش به ماشین واگذار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۴
رییس سازمان سینمایی:

بخشی از اختیارات سنتی شورای صنفی نمایش به ماشین واگذار شد

حسین انتظامی اعلام کرد طبق نظام نامه جدید اکران بسیاری از اختیارات سنتی شورای صنفی نمایش خود به خود به ماشین واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری صبا، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی با توجه به اهمیت صنف و مسائلی که درباره شورای صنفی نمایش مطرح شده است، گفت: اینکه صنف در اولویت قرار گیرد علاوه براینکه عقیده شخصی من است، سیاست عمومی وزارتخانه دولت است و علاوه بر آن عقل هم این روش را می پسندد به همین جهت آن اختلافی که پیش آمد، من بلافاصله گفتم محل برگزاری جلسات شورای صنفی نمایش در خانه سینماست و آن مسیر باید دنبال شود. در حال حاضر نیز براساس برنامه های اعلام شده این موضوع دنبال خواهد شد.

وی درباره نظام نامه اکران اضافه کرد: نکته ای که من در دو سه هفته گذشته مواجه شدم این بود که خیلی از افرادی که در مورد شورای صنفی نمایش صحبت می کردند اصلا نظام نامه جدید اکران را نخوانده بودند. مطابق این نظام نامه بسیاری از اختیارات سنتی که در ذهن ها در مورد شورای صنفی نمایش وجود دارد خود به خود به ماشین واگذار شده است.

رییس سازمان سینمایی در پایان واگذاری امور به ماشین یا فرآیند الکترونیک کردن نظامات اجرایی از جمله جریان اکران را چنین توضیح داد: این موضوع برای من سوال بود که جلسات روز یکشنبه که پنج ساعت است و گاه به جلسات فوق العاده می رسد چه موضوعاتی را شامل می شود. کافی بود الگوریتم های آن ها شناسایی شود و به ماشین داده شود تا اساسا ماشین این را انجام دهد همانند روشی که برای مجوزها کردیم.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است