کرونا در کمین تئاتر فجر/ روند تعطیلی جشنواره‌های تئاتر ادامه می‌یابد؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۲
صبا بررسی کرد؛

کرونا در کمین تئاتر فجر/ روند تعطیلی جشنواره‌های تئاتر ادامه می‌یابد؟

با اعلام حمایت نکردن اداره کل هنرهای نمایشی از برگزاری دو جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان و تئاتر خیابانی مریوان در سال‌جاری، ابهام درباره سرنوشت دیگر جشنواره های تئاتری به ویژه تئاتر فجر هم پیش آمده است.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر خبرگزاری صبا، اداره‌ کل هنرهای نمایشی دیروز ۱۹ خرداد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت شیوع ویروس کرونا برنامه‌ای برای حمایت از برگزاری جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان همدان و خیابانی مریوان به شکل سال‌های گذشته ندارد و برداشت از این اطلاعیه اینگونه بود که امسال این دو رویداد فرهنگی هنری برگزار نخواهند شد.

این اطلاعیه و نکاتی که در آن اشاره شده بود این نکته را نیز به ذهن متبادر کرد که شاید دیگر جشنواره های تئاتری از جمله سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هم تحت الشعاع قرار بگیرند و برگزار نشوند.

موج دوم کرونا که گفته می شود از پاییز می آید و ادامه دار خواهد بود مزید بر علت است و می تواند در برگزاری جشنواره تئاتر فجر که در پاییز و زمستان برگزار می شود اختلال ایجاد کند البته از این موضوع نباید گذر کرد که برگزاری جشنواره تئاتر فجر اهمیت ویژه ای برای مسئولان دارد و شاید برای برگزاری آن تمهیدات ویژه بیندیشند.

حال با همه این تفاسیر باید صبر کرد و دید برنامه ریزی و تصمیم گیری نهایی اداره کل هنرهای نمایشی و مسئولان بالادستی و ستاد ملی مبارزه با کرونا چه خواهد بود و آیا امسال جشنواره تئاتر فجر را خواهیم داشت و یا تصمیم دیگری اتخاذ می شود؟

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است