کارگردان «چرنوبیل» سریال آخرالزمانی می‌سازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۱۶

کارگردان «چرنوبیل» سریال آخرالزمانی می‌سازد

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، یوهان رنک کارگردانی اقتباس تلویزیونی از بازی آخرالزمانی «آخرین بازمانده از ما» را برای شبکه HBO را در دست گرفت.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از هالیوودریپورتر، یوهان رنک کارگردان سریال تحسین شده «چرنوبیل» برای ساخت سریالی برگرفته از بازی کامپیوتری «آخرین بازمانده از ما – The last of us»، دوباره با شبکه HBO و کریگ مازن همکاری می‌کند.

«آخرین بازمانده از ما» در سال ۲۰۱۳ با همکاری کمپانی ناتی‌داگ و بخش بازی‌های ویدیویی کمپانی سونی عرضه شد و به خاطر روایت داستانی آخرالزمانی جذاب خود مورد توجه همگان قرار گرفت. داستان این بازی حول رابطه بین جوئل – یک قاچاقچی انسان در دنیای جدید – و الی نوجوانی است که احتمالا کلید حل مساله یک بیماری مرگبار شیوع یافته است. جوئل که خود نجات یافته‌ای سرسخت از این بیماری همه‌گیر است ماموریت دارد تا این دختر ۱۴ ساله را از قرنطینه‌ای سنگین خارج کند؛ امری که به نظر می‌رسید یک کار ساده باشد تبدیل به یک ماجرایی وحشیانه و سفری سهمگین در عرض آمریکا می‌شود، آن‌هم در حالی که هر کدام از این ۲ نفر برای زنده ماندن به دیگری وابسته است.

نیل دروک‌من نویسنده و سرپرست تیم خلاقه بازی «آخرین بازمانده از ما»، برای نگارش فیلمنامه با کریگ مازن، تهیه‌کننده اجرای این اقتباس تلویزیونی همکاری می‌کند.

بخش تلویزیونی سونی‌پیکچرز و شاخه پلی‌استیشن این کمپانی از دیگر طرف‌های ساخت این سریال به همراه HBO هستند.

یوهان رنک فیلمسازی اهل سوئد است که در کارنامه خود کارگردانی مینی‌سریال «چرنوبیل» و همچنین اپیزودهایی از مجموعه‌های «افسار گسیخته» و«مردگان متحرک» را دارد. او برای ساخت سریال «چرنوبیل» برنده جایزه امی شد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است