تغییر ۲ مدیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸

تغییر ۲ مدیر در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس طی حکمی مهدی قدیری بیان را به عنوان مدیر حوزه دفتر مدیرعامل و سیدجعفر بنی هاشمی گرگری را به عنوان مدیر حوزه بازرسی این موزه منصوب کرد.
به گزارش خبرگزاری صبا، علی‌اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تجلیل از رضا فریدون در مدت تصدی طی حکمی مهدی قدیری بیان را به عنوان مدیر حوزه دفتر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با تجلیل از حمید برزکار در مدت تصدی، طی حکمی سیدجعفر بنی هاشمی گرگری را به عنوان مدیر حوزه بازرسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب کرد.

در حکم مهدی قدیری بیان آمده است:

«باتوجه به تعهد و تجارب موثر جنابعالی در حوزه‌های اجرایی و فرهنگی به موجب این حکم به عنوان رییس دفتر مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج)، با سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، در پیشبرد اهداف والای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایفای وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

در حکم حمید برزکار آمده است:

«باتوجه به تعهد و تجارب موثر جنابعالی در حوزه‌های فرهنگی، اجرایی بویژه حوزه نظارت و بازرسی، به موجب این حکم به سمت مدیر بازرسی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب می‌شوید.

امید است در پناه الطاف الهی و توجهات حصرت ولی عصر(عج)، با سرلوحه قرار دادن رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، در پیشبرد اهداف والای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ایفای وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است