مجمع عمومی هیات امنای بنیاد رودکی برگزار شد/ تشریح برنامه‌های پیش رو | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۳
با حضور سیدعباس صالحی؛

مجمع عمومی هیات امنای بنیاد رودکی برگزار شد/ تشریح برنامه‌های پیش رو

هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل جلسه داد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجمع عمومی سالانه عادی هیات امنای بنیاد فرهنگی و هنری رودکی به ریاست سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر هیات امنا، اعضای هیات امنا و هیات مدیره و مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار شد و صورت‌های مالی سال ۹۷ بنیاد تصویب شد.

گزارش سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس مستقل و بازرسی قانونی از صورت‌های مالی سال ۹۷، گزارش عملکرد بودجه‌ه­ای سال‌ ۹۷، تشریح دستاوردهای شاخص سال ۹۸ و بررسی سند برنامه و بودجه سال ۹۹ بنیاد رودکی از جمله دستور های این جلسه بود.

بر اساس گزارش حسابرس و بازرس قانونی بنیاد رودکی، عملکرد این بنیاد برای سومین سال پیاپی طبق استانداردهای حسابرسی مطلوب اعلام شد.

مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی در این رویداد گزارشی از دستاوردهای بنیاد رودکی در سال‌­های ۹۷ و ۹۸ ارایه و همچنین چشم‌انداز برنامه‌های پیش رو را تشریح کرد.

در این گزارش به مواردی چون انعقاد تفاهمنامه با شهرداری تهران و آغاز عملیات طرح پهنه رودکی، حمایت از تولید و اجرای سمفونی دفاع مقدس (به آهنگسازی و رهبری لوریس چکناوریان) و انعقاد قرارداد حمایت از تولید سمفونی انقلاب اسلامی و چند اثر نمایشی، کنترل مجموع هزینه های بنیاد در سال ۹۸، پرداخت منظم و بدون تاخیر حقوق پرسنل و نوازندگان ارکسترها در سه سال متوالی اشاره شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این جلسه با تشکر از فعالیت‌های انجام شده و با اشاره برنامه‌های پیش رو در بنیاد رودکی خواستار برگزاری جلسه آتی هیات امنا در نیمه اول سال با هدف بررسی فرآیند پیشرفت طرح‌ها شد.

در این جلسه همچنین گزارش ویدیویی از فعالیت‌های بنیاد فرهنگی هنری رودکی با تمرکز بر فضای مجازی در ایام همه گیری بیماری کرونا ارایه شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است