رفع شبهه از یک حاشیه دستمزدی/ موسسه آزادی شامل ۳ مجموعه سینمایی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۴
سجاد نوروزی با صبا مطرح کرد:

رفع شبهه از یک حاشیه دستمزدی/ موسسه آزادی شامل ۳ مجموعه سینمایی است

مدیر پردیس سینمایی آزادی برای رفع شبهات در زمینه پرداخت حقوق کارکنان در زمان تعطیلی سینماها، توضیحاتی را ارایه داد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، گفتگوی اخیر سجاد نوروزی مدیر پردیس سینمایی آزادی با یکی از رسانه ها که در آن درباره دستمزد کارمندان موسسه فرهنگی آزادی در دوران تعطیلی کرونایی و هزینه های بدون درآمد این موسسه صحبت کرده بود برخی سوتفاهم ها و پرسش ها را ایجاد کرده بود. آنچه در آن مصاحبه مطرح شده بود این بود که در این ۳ ماه تعطیلی نزدیک به یک میلیارد تومان حقوق به کارکنان پرداخت کرده‌اند. برخی از منتقدان این پرسش را مطرح کرده بودند که مگر پردیس آزادی چند نیرو دارد که ماهانه ۳۳۳ میلیون به آنها دستمزد داده است.

در پی این گفتگو و برای رفع شبهات، مدیر پردیس سینمایی آزادی به خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا گفت: در مصاحبه‌ای که روز ۱۸ خرداد منتشر شد من رقم کلی دستمزد کارکنان موسسه فرهنگی آزادی را اعلام کرده بودم و فرصت نبود تا جزییات این هزینه را تشریح کنم به همین دلیل در ابتدا باید بگویم که موسسه فرهنگی آزادی دارای ۳ سینما شامل پردیس آزادی، سینما پیروزی و سینما المپیک است که این مجموعه روی هم ۷۰ نفر کارمند دارند.

نوروزی همچنین تاکید کرد: با احتساب افزایش حقوقی که طبق آیین‌نامه وزارت کار امسال صادر شد فقط پایه حقوق، بیمه حق کارفرما و مالیاتی که کارفرما بابت حقوق کارمندان باید پرداخت کند، در ماه نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود در نتیجه با توجه به تعطیلی سینماها، با جمع این هزینه‌ها و احتساب بیمه و مالیات، در سه ماه گذشته ما ۱ میلیارد تومان هزینه پرداخت کرده‌ایم.

این مدیر سینمایی در پایان گفت: رقم مطرح شده برای سه مجموعه سینمایی است نه فقط پردیس آزادی.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است