حضور «آخر هفته» در چهار جشنواره خارجی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۵

حضور «آخر هفته» در چهار جشنواره خارجی

فیلم کوتاه «آخر هفته» به طور همزمان در چهار جشنواره «گیریمستا»، «ایسکیا»، «انیسیمو» و فیرنو فلیم حضور دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، «آخر هفته» عنوان اولین فیلم آریو متوقع است که همزمان در چهار جشنواره‌ خارجی حضور خواهد داشت و بخش رقابتی جشنواره‌های «گیریمستا» در نروژ، «ایسکیا» و «انیسیمو» در ایتالیا، «فیرنو فلیم» (جشنواره هنری یوتا آمریکا) میزبان این فیلم هستند.

بازیگران فیلم کوتاه «آخر هفته» را فردین قادری، مصطفی لطیفی خواه، سحر طاهرخانی، ملیحه اسفندیاری و بردیا شریعتی تشکیل می‌دهند.

آریو متوقع که تاکنون فیلمبرداری بیش از ۴۰ فیلم کوتاه را در کارنامه دارد و نویسندگی، تهیه‌کنندگی، فیلمبرداری، تدوین و طراحی صحنه و لباس را نیز در این فیلم به عهده داشته است.

در خلاصه داستان «آخر هفته» آمده است: دو خانواده برای گذراندن تعطیلات به پارک رفته‌اند اما مشخص می‌شود که آن‌ها برای کار دیگری آنجا هستند و…

دیگر عوامل فیلم کوتاه «آخر هفته» عبارتند از طراحی و ترکیب صدا: پدرام بابایی، صدابردار: شهاب رضایی، جلوه‌های ویژه: مصطفی اوصانلو، مدیر تولید‌: آریانا نیکونژاد، مشاور رسانه‌ای : باران بن یاسین، دستیار فیلمبردار : آرمین متوقع، طراح پوستر: مریم برادران و مترجم: هدی عمیدی.

همچنین جشنواره‌های بین‌المللی «گیریمستا»، «ایسکیا»، «انیسیمو» و «فیرنو فلیم» (جشنواره هنری یوت آمریکا) همزمان با خرداد و تیرماه سال جاری به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است