امیدواریم طلسم ساخت «رقصنده» بشکند/ ترکیب بازیگران ایرانی و هنگ‌کنگی | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۳
بهمن گودرزی در گفتگو با صبا:

امیدواریم طلسم ساخت «رقصنده» بشکند/ ترکیب بازیگران ایرانی و هنگ‌کنگی

کارگردان فیلم «رقصنده» از ساخت و فیلمبرداری این فیلم در هنگ کنگ خبر داد.

بهمن گودرزی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فیلم سینمایی «رقصنده» که قرار بود در سال ۹۸ ساخته شود اما با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا متوقف شد، گفت: بخش اعظمی از فیلمبرداری «رقصنده» باید در هنگ کنگ انجام شود و تولید ما همزمان با اوج شیوع ویروس کرونا بود در نتیجه تولید این پروژه‌ هم مانند بسیاری از فیلم‌ها متوقف شد. البته گفته شده که به زودی قرار است مرزها باز شود و ما هم تصمیم داریم فیلمبرداری «رقصنده» را در هفته نخست تیرماه در هنگ کنگ آغاز کنیم.

وی با اشاره به حضور بازیگران خارجی در این فیلم افزود: بخش عمده‌ای از بازیگران انتخاب شده اند و در سفری که برای بازبینی قبل از شیوع ویروس کرونا به هنگ کنگ رفته بودیم، چند بازیگر از آنجا هم انتخاب کردیم.

کارگردان فیلم «شیش و بش» ادامه داد: در حال حاضر منتظر خبر سفارت هستیم و اگر ببینیم که باز هم نمی‌توانیم از ایران خارج شویم، در ابتدا فیلمبرداری مربوط به بخش‌های داخل ایران را شروع می‌کنیم اما ترجیح می‌دهم که اول فیلمبرداری «رقصنده» در هنگ کنگ انجام شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصمیم به شرکت دادن این فیلم در جشنواره‌‌ ملی فیلم فجر را دارد یا خیر، توضیح داد: تصمیم‌گیری برای شرکت دادن این فیلم در جشنواره زود است اما به طور معمول و با توجه به تجربه این سال‌ها، مدیران و تصمیم‌گیرندگان جشنواره ملی فیلم فجر، در وهله اول به فیلم‌های بخش خصوصی و پس از آن به ژانر کمدی روی خوش نشان نمی‌دهند البته به غیر از چند فیلم استثنا که به نوعی حکم گرم کردن جشنواره را داشته‌اند و من ترجیح می‌دهم در این قضیه سهمی نداشته‌ باشم.

این هنرمند اضافه کرد: به همین دلایلی که مطرح کردم ما به اکران عمومی فکر می‌کنیم مگر این که الزامی برای شرکت و پر کردن فرم تقاضا در جشنواره را بگذارند که اگر این کار را انجام ندهیم برخی امتیازات را از دست می‎‌دهیم. البته مدت‌هاست که بسیاری از فیلم‌ها به شکل فرمالیته این کار را انجام می‌دهند.

گودرزی در پایان درباره کیفیت تولید «رقصنده» عنوان کرد: زمانی که کیفیت و خروجی «رقصنده» را پیش‌بینی می‌کنیم، نظرمان بسیار مثبت و امیدوارکننده است. در واقع فیلمی که بخش عمده‌ای از آن در خارج از کشور ساخته می‌شود با توجه به نوسانات بی‌رحمانه ارز کار سخت‌تری است و ما به اندازه ساخت دو فیلم در داخل کشور، زمان و پول را هزینه می‌کنیم. امیدوارم طلسم ساخت این فیلم شکسته شود و زودتر به سرانجام برسد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است