پیش‌تولید «تقدیر» رو به پایان است/ اسامی بازیگران سریال | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۲
تهیه‌کننده سریال در گفتگو با صبا:

پیش‌تولید «تقدیر» رو به پایان است/ اسامی بازیگران سریال

بهادر اسدی از آخرین مراحل ساخت سریال «تقدیر» به کارگردانی تاج بخش فناییان که به دلیل کرونا متوقف شده بود، سخن گفت.

بهادر اسدی تهیه کننده و کارگردان در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره آخرین فعالیت‌های خود توضیح داد: سریال ۳۰ قسمتی با نام «تقدیر» به کارگردانی و نویسندگی تاج بخش فناییان را در دست تهیه دارم که این روزها مراحل پیش تولید خود را طی می کند.

وی ادامه داد: نگارش این سریال که داستان سه دانشجوی رشته ادبیات است که در زمان انقلاب درگیر ماجراهایی می‌شوند، به پایان رسیده و در مرحله بازنویسی است. همچنین این سریال در شبکه خراسان رضوی تولید خواهد شد.

کارگردان «ریکاوری» تاکید کرد: این سریال قرار بود پیش از عید در مشهد کلید بخورد حتی لیست بازیگران را نیز بسته بودیم اما به دلیل کرونا کار متوقف شد و احتمالا تا ۱۰ روز آینده «تقدیر» را کلید می زنیم.

اسدی در پایان درباره بازیگران این مجموعه نیز عنوان کرد: محمود عزیزی، علی اوسیوند، زهرا سعیدی، امیر بهادر اورعی، سحر رضوانی، عاطفه پوربهرام و کوروش رحمانی از بازیگران «تقدیر» هستند. همچنان در حال مذاکره با دیگر بازیگران هستیم. از آنجاکه همچنان درگیر کرونا هستیم برخی از بازیگران پیشنهاد بازی را قبول نمی کنند و باید گزینه های دیگری را انتخاب کنیم.

عوامل این سریال عبارتند از نویسنده و کارگردان: تاجبخش فنائیان، مدیر فیلمبرداری: احمد گودرزی، طراح صحنه و لباس: منیر ملکی، صدابردار: محسن طیبی، دستیار کارگردان: حسین فناییان، طراح گریم: شهرزاد عقیقی، مجری طرح و مدیر تولید: مهدی چراغی، ناظر کیفی: علیرضا ابوترابی، تامین اسکان پروژه: گروه هتل های کوثر علی کمری و تهیه شده در صدا و سیمای خراسان رضوی.

سپیده شریعت رضوی

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است