بازیگر عضلانی هالیوود شانس سوم رقابت انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکا! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۶

بازیگر عضلانی هالیوود شانس سوم رقابت انتخاباتی ریاست‌جمهوری آمریکا!

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، دواین جانسون پس از دونالد ترامپ و جو بایدن در رده سوم محبوبیت برای به دست گرفتن سکان ریاست‌جمهوری آمریکا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از مووی‌وب، بر اساس گزارش موسسه‌های شرطبندی در انگلیس، دواین جانسون ستاره هالیوود بعد از دونالد ترامپ و جو بایدن بالاترین شانس برای به دست آوردن کلید کاخ سفید و مقام ریاست جمهوری آمریکا را دارد.

البته پرواضح است که جانسون تاکنون در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا نامزد نشده است، اما اگر در این رقابت حضور می‌داشت، با توجه به دامنه مخاطب و میزان تاثیری که بر آن‌ها دارد، از اقبال خوبی برای پیروزی در این رقابت سیاسی برخوردار بود.

تا لحظه نگارش این مطلب، دواین جانسون ملقب به صخره بیش از ۱۸۵ میلیون نفر دنبال کننده فقط در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد و این یعنی اگر او حرفی بزند، سخنش شنیده خواهد شد.

این بازیگر محبوب هفته گذشته با انتشار پستی در صفحه خود، با مخاطب قرار دادن دفتر ریاست جمهوری آمریکا نسبت به ناآرامی‌های اخیر آمریکا واکنشی پرشور داشت. بسیاری از مناطق ایالات متحده آمریکا از زمان کشته شدن جرج فلوید، شهروند سیاه‌پوست اهل مینیاپولیس به دست پلیس صحنه اعتراضات، ناآرامی و در بسیاری از موارد شورش‌ و تخریبگری شهری قرار گرفته است. این آشوب‌ها تا آنجا پیش رفته که در بسیاری از این شهرها حکومت نظامی برقرار شده است و به اعتقاد بسیاری از صاحبظران دونالد ترامپ از دادن اطمینان به مردم و مدیریت درست اوضاع ناتوان بوده است.

جانسون در پست خود نوشت: کشور ما علیل شده و روی زانو افتاده است و برای شنیده شدن و تغییر التماس می‌کند. پس آن رهبر دلسوز و شفیق ما کجاست؟ رهبری الهام‌بخش که کشورمان را در یکی از سخت‌ترین و درد‌آورترین دوره‌هایش، متحد کند. رهبری که پا پیش بگذارد و مسئولیت همه چیز را بپذیرد و همه را با هر رنگی در آغوش خود گیرد.. رهبری که کشورمان را از روی زانوهایش بلند کند و بگوید من به تو قول می‌دهم، ما با هم از این برهه عبور خواهیم کرد و تغییر رخ خواهد داد. تو کجایی؟ برای اینکه ما اینجاییم. این رهبر فوق‌العاده روزی شاید ظهور کند ولی در هر صورت پروسه تغییر آغاز شده است.

تا کنون چندین بار سخنان دواین جانسون در شبکه‌های اجتماعی در حد و اندازه‌های یک سیاستمرد و در کلاس ریاست جمهوری ارزیابی شده است. این بازیگر عضلانی پیش از این درباره کاندیداتوری در رقابت‌های ریاست‌جمهوری صحبت کرده، ولی هیچگاه درباره به حقیقت پیوستن آن صحبتی نکرده است.

حالا باید دید با توجه به زمان باقیمانده تا انتخابات آمریکا، نتیجه نظرسنجی‌ها و محبوبیت این بازیگر آمریکایی این معادله تغییری پیدا خواهد کرد یا نه.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است