«رهایی» جای سریال جدید شبکه دو را گرفت/ بلاتکلیفی «ساموبندری» | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۵

«رهایی» جای سریال جدید شبکه دو را گرفت/ بلاتکلیفی «ساموبندری»

پایگاه اطلاع رسانی سیما در اقدامی عجیب خبر پخش سریال «ساموبندری» که قرار بود از امشب روی آنتن شبکه دو سیما برود، را حذف کرد!

به گزارش خبرگزاری صبا صبح امروز پایگاه اطلاع رسانی معاونت سیما خبری مبنی بر آغاز پخش سریال «سامو بندری» با اتمام فصل سوم سریال «بچه مهندس» از شبکه دو سیما منتشر کرد. ساعاتی بعد از انتشار، این خبر از خروجی سایت حذف و خبری مبنی بر بازپخش سریال پلیسی «رهایی» جایگزین آن می‌شود.

این در حالیست که کانال رسمی سیمافیلم نیز از پخش سریال «سامو بندری» که از محصولات این مرکز است، از امشب ۱۷ خرداد خبر داده است.

تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که چرا جدیدترین محصول شبکه دو سیما روی آنتن نمی‌رود و به جای آن سریال «رهایی» بازپخش می شود.

سریال «رهایی» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی مسعود تکاور از امشب شنبه ۱۷ خرداد در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار می‌گیرد.

این سریال با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می پردازد. در رهایی می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات‌ ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است