اسامی فیلم‌های علی اکبر صادقی در برنامه تابستانه «هنر و تجربه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵

اسامی فیلم‌های علی اکبر صادقی در برنامه تابستانه «هنر و تجربه»

انیمیشن‌های ترمیم ‌شده علی‌اکبر صادقی تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برنامه‌ تابستانه باشگاه «هنر و تجربه» اکران می‌شوند.

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نسخه‌ ترمیم شده‌ ۶ پویانمایی‌ علی‌اکبر صادقی با عنوان‌‌های «زال و سیمرغ»، «رخ»، «گلباران»، «ملک خورشید»، «من آنم‌ که…» و «هفت شهر» از تولیدات سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۵۶ کانون، روز چهارشنبه ۹ مرداد در باشگاه «هنر و تجربه» به نمایش گذاشته می‌شود.

فیلم‌های این هنرمند شاخص در جشنواره‌های متعدد جهانی مورد استقبال قرار گرفته و جایزه‌های زیادی را از آن خود کرده است.

برنامه تابستانه باشگاه «هنر و تجربه» با همکاری فیلمخانه‌ ملی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار و در آن هر چهارشنبه فیلم‌هایی از سینما کلاسیک ایران رایگان برای عموم به نمایش گذاشته می‌شود.

در همین حال روز ۱۶ مرداد فیلم سینمایی «دونده» و ۲۳ مرداد نیز دو فیلم «انتظار» و «ساز دهنی» از آثار امیر نادری اکران خواهند شد.

بر همین اساس، روز ۳۰ مرداد علاقه‌مندان می‌توانند فیلم‌های دیگر کانون با عنوان‌های «پسر شرقی» و «اسب» ساخته‌ مسعود کیمیایی را تماشا کنند.

فیلم «پری» به کارگردانی زکریا هاشمی و فیلم‌های «چنین کنند حکایت» و «بدبده» هر دو از آثار محمدرضا اصلانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز  ۶ شهریور روی پرده نمایش می‌روند.

فیلم‌های باشگاه «هنر و تجربه» هر چهارشنبه در پردیس چارسو تهران و شهر آفتاب شیراز ساعت ۲۰ نمایش داده می‌شود و در سیتی سنتر اصفهان نیز ساعت ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است