واکنش جانگو به مرگ جرج فلوید/ ما صلح‌طلبی ستیزه‌جو هستیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۲

واکنش جانگو به مرگ جرج فلوید/ ما صلح‌طلبی ستیزه‌جو هستیم

جیمی فاکس بازیگر سیاهپوست آمریکایی در تظاهرات مسالمت ‌آمیز در سانفرانسیسکو خواستار ایجاد یک قانون برای جلوگیری از خشونت پلیس شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ایندیپندنت، جیمی فاکس بازیگر برنده جایزه اسکار آمریکایی در هنگام سخنرانی در تظاهرات موسوم به «جان سیاه پوست ها اهمیت دارد»، خواستار ایجاد یک قانون «بازدارنده» برای جلوگیری از خشونت پلیس شد. بازدارندگی به استفاده از مجموعه‌ای از تهدیدها برای قانع کردن طرف دیگر به انجام ندادن یک عمل نامطلوب گفته می شود.

ستاره فیلم «جانگو» که در تظاهرات مسالمت‌آمیز علیه خشونت پلیس در سانفرانسیسکو شرکت کرده بود رو به جمعیت گفت پلیس باید با عواقب خشونت‌ های پس از مرگ جورج فلوید مواجه شود.

او که به همراه دختر و برادرزاده اش در این تظاهرات حضور پیدا کرده بود گفت: در آمریکای ۲۰۲۰ نباید این گونه باشد.

بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم «ری» در ادامه گفت: چیزی که من می گویم این است که باید یک قانون «بازدارنده» وجود داشته باشد.

فاکس تاکید کرد: اگر این مرد (آن شخص پلیس) می تواند روی گردن شخصی که به او دستبند زده برای مدت طولانی بنشیند و احساس راحتی کند، معنی اش این است که این پلیس از عواقب کارش نمی ترسد.

این بازیگر آمریکایی گفت: ما باید زبان گفتار خود را تغییر دهیم، آنها باید از این موضوع بترسند، من برای این موضوع حاضرم به زندان بروم، آنها می بایست به ما احترام بگذارند و ما را دوست داشته باشند.

فاکس پس از این گفته ها، شرکت کنندگان در تظاهرات را تشویق کرد و رو به آنها گفت: فشار را حفظ کنید، ما صلح طلبیم و اما صلح طلبی ستیزه جو، ما ستیزه جو و پرخاشگر هستیم.

محمدامین شکاری

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است