نویسنده «نظم و قانون» نقره داغ شد/ اخراج به دلیل انتقاد از معترضان | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۴۶
درس عبرتی برای کنترل زبان؛

نویسنده «نظم و قانون» نقره داغ شد/ اخراج به دلیل انتقاد از معترضان

کریگ گور نویسنده سریال‌های گوناگون پلیسی به دلیل تهدید معترضان وقایع اخیر آمریکا از کار اخراج شد.

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کریگ گور نویسنده سریال‌هایی چون «پلیس شیکاگو – Chicago P.D» و «سوات – S.W.A.T» به دلیل انتشار پست‌هایی حساسیت‌برانگیز راجع به ناآرامی‌های اخیر آمریکا و تهدید معترضان، از پروژه مجموعه اسپین‌آف «نظم و قانون» اخراج شد.

دیک وولف خالق و تهیه‌ کننده سریال «نظم و قانون» در بیانیه‌ای در این باره گفت: من هرگز این‌گونه رفتارها را تحمل نخواهم کرد، خصوصا الان و در این دوره غم ملی. من درجا به همکاری با کریگ گور پایان خواهم داد.

گور در روزهای گذشته با در دست داشتن اسلحه، عکس‌هایی در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده و زیر آن‌ها نوشته است: «حکومت نظامی». او همچنین در کامنتی با تهدید معترضان و آشوبگران و نثار دشنامی به آنها نوشت: کسانی را که بخواهند به اموال من صدمه بزنند آتش خواهم زد.

پست‌های گور واکنش‌های زیادی را در شبکه‌های اجتماعی برانگیخت. این واکنش‌ها زمانی به شدت افزایش یافت که درو جاندا از اعضای تیم تولید سریال‌هایی چون «گرین لیف»، «دروغ‌های کوچک بزرگ» و «بری»، در توییتر خود به آن‌ها اشاره کرد.

در واکنشی دیگر به این موضوع کمپانی پارادایم، آژانس کاری کریگ گور، از ادامه همکاری و نمایندگی او انصراف داد. پارادایم در این باره گفت: کریگ گور دیگر مشتری ما نیست و ما به شدیدترین لحن ممکن اظهارات او را محکوم می‌کنیم.

اعتراضات در شهرهای گوناگون آمریکا در پی کشته شدن مردی سیاه‌پوست به نام جرج فلوید به دست پلیس، آن هم در روز روشن و جلوی دوربین‌های تلفن همراه، به شدت ادامه دارد و کار را به برقراری حکومت نظامی در چندین شهر و گسیل نیروهای گارد ملی و ارتش به خیابان‌های این کشور کشانده است.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است