اکران آنلاین مناسب فیلم‌های کمدی نیست/ ساخت «تگزاس ۳» و «فسیل» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
ابراهیم عامریان در گفتگو با صبا:

اکران آنلاین مناسب فیلم‌های کمدی نیست/ ساخت «تگزاس ۳» و «فسیل»

تهیه‌کننده «تگزاس» معتقد است اکران آنلاین برای فیلم‌های کمدی مناسب نیست و برای اکران فیلم «انفرادی» منتظر بازگشایی سینماها هستند.

ابراهیم عامریان تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره ساخت فیلم سینمایی «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی در سال جاری گفت: برای ساخت «تگزاس ۳» پروانه ساختی نگرفته‌ایم در نتیجه تولید آن شروع نشده است.

به گفته وی، بازیگران این فیلم در سری سوم همان بازیگرن قبلی هستند و تنها چند بازیگر جدید اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به اکران فیلم سینمایی «انفرادی» دیگر ساخته مسعود اطیابی افزود: برای اکران فیلم سینمایی «انفرادی» منتظر بازگشایی سینماها هستیم زیرا تصمیمی برای اکران آنلاین این فیلم نداریم زیرا اکران آنلاین برای «انفرادی» یعنی شکست. این فیلم از لحاظ پروداکشن بسیار قوی است و هزینه زیادی صرف آن شده است و به عقیده من فیلم‌های از این دست نمی‌توانند در این نوع اکران موفق باشند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی در پاسخ به این پرسش که آیا اکران آنلاین برای فیلم‌های ژانر کمدی مناسب است یا خیر، توضیح داد: برای ساخت فیلم‌های کمدی به طور معمول سرمایه بیشتری هزینه می‌شود و با توجه به آماری که از فروش چند فیلم که اکران آنلاین شده اند منتشر شد، مبلغی در حدود ۷ میلیارد ریال بوده است و این مقدار را تقسیم بر ۵ فیلم اکران شده کنیم یعنی هر فیلم کمتر از ۲ میلیارد تومان فروخته است.

وی ادامه داد: اگر همه این میزان فروش یعنی ۷ میلیارد در پلتفرم‌ها را تنها برای یک فیلم کمدی در نظر بگیریم، باز هم مقدار کمی برای فروش یک فیلم کمدی است.

عامریان در پایان درباره کارهای اخیر خود بیان کرد: برای ساخت دو فیلم کمدی «فسیل» به کارگردانی کریم امینی و «تگزاس ۳» به کارگردانی مسعود اطیابی درخواست پروانه ساخت داده‌ایم و امیدواریم هر چه زودتر شورای پروانه ساخت تشکیل جلسه دهد و ما بتوانیم تولید این کارها را آغاز کنیم که البته باز هم بستگی به شرایط و همه‌گیری ویروس کرونا دارد.

دلارام صادقی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است