برادران‌وارنر با درام قضایی «فقط رحمت» به جنگ نژادپرستی رفت

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی، کمپانی برادران‌وارنر در واکنش به ناآرامی‌های اخبر آمریکا و اعتراضات و شورش‌های گسترده در پی قتل جرج فلوید مرد سیاه‌پوست آمریکایی به دست پلیس، اجاره درام «فقط رحمت» محصول سال 2019 خود را در قالب پلتفرم‌های دیجیتالی برای 1 ماه آینده مجانی کرد.

«فقط رحمت» درامی قانونی-قضایی و واقعی، بر اساس کتابی به همین نام نوشته برایان استیونسون است. برایان استیونسون، وکیل و فعال اجتماعی و سیاسی آفریقایی-آمریکایی، در این کتاب نگاهی به خاطرات دوران فعالیت حرفه‌ای خود و بی عدالتی‌های سیستم قضایی آمریکا می‌اندازد. در نسخه سینمایی این کتاب، دنیل کرتون، کارگردان «فقط رحمت»، با به تصویر کشیدن بخشی از تکان دهنده‌ترین تجربیات استیونسون، ماجرای تلاش او برای دفاع از والتر مک‌میلیان – با بازی جیمی فاکس – را که در دادگاه به اشتباه به قتل محکوم شده است، روایت می‌کند. مایکل بی‌جردن نقش استیونسون را در این فیلم بازی می‌کند.

کمپانی برادران‌وارنر ضمن اعلام این خبر در توییتر نوشت: ما به قدرت داستان ایمان دارم. فیلم ما یعنی «فقط رحمت» که بر اساس زندگی کاری برایان استیونسون، وکیل حوزه حقوق مدنی ساخته شده، یکی از محصولاتی است که ما می‌توانیم متواضعانه به عنوان منبعی برای آموختن درباره نژادپرستی سیستماتیک که جامعه را آلوده می‌کند، تقدیم کنیم. این فیلم در طول ماه جون برای اجاره از طریق پلتفرم‌های دیجیتال در سراسر آمریکا رایگان است.

در ادامه این بیانیه آمده است به منظور مشارکت فعال برای اصلاح و تغییر شرایط، ما شما را به آموختن درباره گذشته آمریکا و بی‌عدالتی‌های فراوان رخ داده که ما را به امروز رسانده‌اند، تشویق می‌کنیم. از تمام هنرمندان، قصه‌گویان و حامیانی که باعث شدند این فیلم ساخته شود، سپاسگزاریم. این اثر را با خانواده، دوستان خود ببینید.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/