موزه ها ۱۴ خرداد تعطیل هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰

موزه ها ۱۴ خرداد تعطیل هستند

موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارتخانه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۱۴ خرداد همزمان با سی‌ویکمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری صبا، پس از گذشت دو ماه تعطیلی موزه‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی و آغاز مجدد فعالیت موزه‌ها این بار بر اساس پروتکل‌ها و تاکید بر رعایت اصول بهداشتی، با فرا رسیدن سی و یکمین سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، موزه‌ها تعطیل هستند.

بر اساس بخشنامه‌ای که خرداد سال ۱۳۹۴ توسط معاونت میراث فرهنگی سازمان وقت میراث فرهنگی به موزه‌ها ابلاغ شده بود از آن زمان تعطیلی هفتگی موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی و گردشگری لغو و موزه‌ها فقط در ۶ روز از سال تعطیلات خواهند داشت.

بر این اساس موزه‌ها، کاخ موزه‌ها و اماکن فرهنگی- تاریخی تحت پوشش سازمان میراث فرهنگی در روزهای ۱۴ خرداد به مناسبت رحلت حضرت امام خمینی(ره)، بیست و یکم ماه رمضان به مناسبت شهادت حضرت امام علی (ع)، بیست و پنجم شوال به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، نهم و دهم محرم به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و بیست و هشتم ماه صفر به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) تعطیل هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است