روزهای جمعه در رادیو صبا صفا کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹

روزهای جمعه در رادیو صبا صفا کنید

تهیه کننده و طنزپرداز رادیو صبا از تولید برنامه جدید «رادیو صفا» در مرداد ماه خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «رادیو صفا» عنوان برنامه ای جدید است که از این هفته جمعه ها روی آنتن رادیو صبا می رود.

نسیم السادات صباغان نویسنده و تهیه کننده این برنامه گفت: «رادیو صفا» یک جُنگ شاد و طنز است که با رویکرد فرهنگسازی و با بهره گیری از فضا و المان های رادیویی به موضوعاتی نظیر فرهنگ آپارتمان نشینی، فرهنگ رانندگی، فرهنگ روابط بین فردی و … می پردازد.

وی افزود: این برنامه فضای داستانی و طنزآمیزی دارد و ماجرا از این قرار است که اسپانسری بخشی از رادیو صبا را اداره می کند و باعث بوجود آوردن اتفاقات خنده داری می شود. در واقع مشاغل رادیویی از جمله صدابردار، تهیه کننده و دیگر عوامل که پشت صحنه هستند جلوی میکروفن قرار می گیرند و با تپق ها و کلمات طنزگونه صحبت می کنند.

صباغان درباره بخش ها و آیتم های برنامه نیز توضیح داد: رادیو صفا شامل چهار بخش رادیو شصت (بررسی موضوع برنامه از نگاه دهه شصتی ها)، بداهه های ذهن مخوف (روایت داستانی طنز با افکت های مرتبط با آن)، ذهن موسیقیایی (موسیقی هایی که در شرایط مختلف به ذهن می رسند) و کاریکلماتور (آمیختهٔ کاریکاتور و کلمات) است.

مخاطبان رادیو صبا می توانند جنگ طنز «رادیو صفا» را روزهای جمعه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۰:۳۰ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز بشنوند و تکرار آن نیز ساعت ۱۸:۰۰ قابل دریافت است.

این برنامه شاد با اجرا و نقش آفرینی علیرضا تابان، مهبد قناعت پیشه، داریوش بشارت، محمد مطلب، گلچهره زند، صاحبه عظیمی و لاله جلال آبادی پخش می شود.

«رادیو صفا» در اولین برنامه، روز جمعه چهارم مرداد به موضوع فرهنگ اسباب کشی می پردازد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است