«در میان آب ها» به تئاتر شهر رسید/ قصه مهاجران افغانستانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۲

«در میان آب ها» به تئاتر شهر رسید/ قصه مهاجران افغانستانی

نمایش « در میان آب ها » به نویسندگی و کارگردانی سامره رضایی با موضوع مهاجرت و مهاجران افغانستانی در تئاتر شهر روی صحنه می رود.

به گزارش صبا، نمایش «در میان آب ها» به نویسندگی و کارگردانی سامره رضایی از روز دوشنبه ۳۱ تیرماه هر شب ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش تئاتر شهر روی صحنه می رود.

نمایش «در میان آب ها»، روایت مستندی است الهام گرفته از زندگی سامره و مجتبی برادرش و هزاران مهاجر افغان دیگر که در ایران متولد شده اند ولی نه شهروند ایران محسوب می شوند، نه افغانستان و نه هیچ جای دیگر. پدر و مادر آنها چهل سال پیش به ایران مهاجرت کرده اند و بعد از گذشت چهار دهه فرزندانشان هیچ آینده روشنی در پیش رو ندارند و به ناگزیر برای زندگی بهتر، تنها راه ممکن را انتخاب می کنند: مهاجرت قاچاق به اروپا. آنها خود را به دست آب ها می سپارند، آبهای سهمگین دریای مدیترانه …

این نمایش قصه جدایی هاست، جدایی فرزند از مادر، خواهر از برادر، قصه رفتن، خود را سپردن به اعماق اقیانوس یا مرگ یا زندگی بهتر در جایی در سرزمینی دیگر ….

سامره رضایی و مجتبی موسوی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از مجری طرح: مهدی پردل، آهنگساز: افشین عزیزی، طراح صدا: حسن شبانکاره ، طراح نور: پدرام رضوانی، طراح لباس: سمانه داوودی پارسا، دستیار کارگردان و برنامه ریز: الهام احمدپور، منشی صحنه: پانیذ شکری و آرزو خاوری.

فروش بلیت نمایش «در میان آب ها» از طریق سایت تیوال آغاز شده است.

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است