روایت یک نویسنده از سه داستان واقعی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶

روایت یک نویسنده از سه داستان واقعی

سه اثر جدید مهناز فتاحی با عناوین «گم بی»، «من عروسک گلهانم» و «قلب کوچک سپهر» در حوزه هنری رونمایی می‌شود.
به گزارش صبا به نقل از حوزه هنری، سه اثر جدید مهناز فتاحی با عناوین «گم بی»، «من عروسک گلهانم» و «قلب کوچک سپهر»  که از سوی انتشارات سوره مهر وارد بازار نشر شده است، سه شنبه ۲۵ تیرماه در حوزه هنری رونمایی می‌شود.

«گم‌بی» کتاب جدید مهناز فتاحی برای کودکان و نوجوانان است که بر اساس اتفاقات واقعی نوشته شده است. ماجرای این کتاب در زمان بمباران و در پناهگاه پارک شیرین کرمانشاه اتفاق می‌افتد و به زندگی دختربچه‌ای می‌پردازد که پدر و مادرش در تاریکی و شلوغی پناهگاه فکر می‌کنند او کشته شده است و به همین خاطر بدون دخترشان از آن‌جا می‌روند. گمبی در زبان کردی به معنای گمشده است.

«من عروسک گلهانم» نیز روایت دختر یکی از شهدای کشتی آزادی (گلهان) است که در حال کمک‌رسانی به مردم غزه است. این داستان برگرفته از خاطرات گلهان است. او در مصاحبه‌اش از عروسکی می‌گوید که پدرش برایش درست کرده بود.

در کتاب «قلب کوچک سپهر» هم به ماجراهای واقعی بیماری فرزند نویسنده «سپهر» پرداخته شده است. این اثر روایت‌گر مسایل مستند و واقعی از خاطرات نویسنده است. کتاب «قلب کوچک سپهر» برای تقویت امید به زندگی و ایستادگی در برابر مشکلات، برای نوجوانان مناسب است.

این مراسم روز سه شنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در تالار امیرحسین فردی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ برگزار می‌شود.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است