همکاری انجمن فیلم کوتاه و انجمن سینمای جوانان ارتقا می یابد/ امضای تفاهمنامه | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۶
در خانه سینما،

همکاری انجمن فیلم کوتاه و انجمن سینمای جوانان ارتقا می یابد/ امضای تفاهمنامه

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در دیدار صمیمانه ای خود با هیات مدیره جدید انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) درباره مسایل فیلم کوتاه ایران گفتگو کردند.

به گزارش صبا به نقل از وبسایت تخصصی ایسفا، در دیدار صمیمانه مدیر انجمن سینمای جوانان ایران با هیات مدیره جدید انجمن فیلم کوتاه ایران «ایسفا» که درخانه شماره ۲ سینما برگزار شد، طرفین درباره همکاری های مشترک و مسایل مربوط به فیلم کوتاه ایران گفتگو کردند.

در ابتدای جلسه سعید پوراسماعیلی رییس انجمن فیلم کوتاه ایران با خوشامدگویی به سید صادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان خواستار گسترش همکاری و مشارکت بیشتر و فعال تر انجمن فیلم کوتاه ایران در مناسبات و تصمیم گیری های مرتبط با فیلم کوتاه در حوزه های مختلف شد و درباره ظرفیت های بالای انجمن فیلم کوتاه و اعضای آن توضیحاتی داد.

سپس مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ضمن تبریک به هیات مدیره جدید «ایسفا» که به تازگی انتخاب شده اند، سیاست ها و ماموریت های جدید سازمان سینمایی به انجمن سینمای جوانان در حوزه فیلم کوتاه را تشریح کرد.

سید صادق موسوی همچنین در مورد بودجه اختصاص یافته از طرف سازمان سینمایی به انجمن توضیحاتی داد و با ذکر اینکه امسال بودجه تولید انجمن سینمای جوانان افزایش یافته است به چگونگی تخصیص این بودجه به بخش های مختلف پرداخت.

در ادامه اعضای هیات مدیره «ایسفا» حاضر درجلسه الهام حسین زاده، مصطفی آل احمد، کاوه سجادی حسینی، امید عبدالهی، محمدرضا جهان پناه، میرعباس خسروی نژاد و طوفان نهان قدرتی (بازرس) در خصوص مطالبات اعضای ایسفا از انجمن سینمای جوانان و راه های مشترک برای همکاری های بیشتر دو جانبه درخواست هایی را مطرح کردند که در اکثریت موارد با نظر مساعد و تایید مدیرعامل انجمن سینمای جوانان همراه شد.

از جمله این موارد می توان به همکاری های دو جانبه در خصوص تولید فیلم با اعضای «ایسفا»، مشارکت در برگزاری بخش های مختلف جشنواره فیلم کوتاه تهران و جشنواره های منطقه ای، بهره مندی از اعضای ایسفا به عنوان مشاور در تولید فیلم های انجمن سینمای جوانان به منظور ارتقای کیفیت آثار تولیدی، برگزاری نشست های آسیب شناسانه فیلم کوتاه با همکاری دو انجمن و موارد دیگر اشاره کرد.

در این جلسه که بیش  از سه ساعت به طول انجامید مقرر شد موارد ذکر شده مورد توافق طرفین طی تفاهمنامه ای تنظیم شده و به مرحله اجرا برسد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است